Min blivande partner, vem är du?

Under många år har jag länge funderat på vem min blivande partner in crime kommer bli. Vem är det jag ska gifta mig? Hur ska personen se ut? Komma ifrån? Det är några frågor jag ställt mig under en lång tid. En sak jag alltid kommit tillbaka till som är det viktigaste är ju självklart att han måste ha ett jävligt fräck efternamn! Fräcka efternamn finns det ju gott om och jag kan klart säga att mitt nuvarande efternamn inte är ett av dom, även fast många påstår sig det. Efternamnet ska helst vara amerikanskt eller engelst, så du snygga amerikanska/engelsman där ute: om du hör mina böner så ber jag dig. Kom hit! Rädda mig från mitt efternamn, mitt ursprung och hämta mig på en vit häst och rym med mig till vilda västern där du och jag kommer att få det så underbart! 
Efternamn jag har funderat kring är Mc Lovin, Pattinsson, Bass, Baker, York, Russell, Beckham, Gaga, Knowles, Spears.. ja några till. Nu har jag äntligen kommit fram till mitt slutmål..vad sägs som Jennifer Smith? Snyggt enkelt och jävligt hett! Så ni smith:are där ute, vänta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0