Kärringfaktorer: nummer ett!

Jag varnar er gott folk. Kärringfaktorer eller rättare sagt åldringsfaktorer är inget att leka med. När du väl satt dig in i det, kommer du aldrig bort. Jag har länge tänkt och tänkt på det här med att bli gammal. Själv så är jag väldigt rädd för den dagen det kommer till att jag sitter i soffan och inte kan gå upp. För att hjälpa er på traven tänker jag från och med idag försöka skriva upp händelser som gör att just du ska börja tänka på vilket håll du går åt.

Den första och bästa kärringfaktoren (enligt mig) är GLAMOUR. Nej inte tidningen glamour, utan programmet Glamour. Glamour har jag länge vetat om, eftersom min kära mormor alltid brukar kolla på det. Om hon inte ser det, så spelar hon in det så hon hinner se det någon annan gång. En gång i tiden då min morbror var tillsammans med en tjej, så spelade tjejen in glamour åt min mormor när hon var på jobbet. Nu för tiden kommer glamour 17.35 på tvn och det är ingenting min mormor missar. Jag har också börjat upptäcka om att hon inte är den enda lite äldre människa som tittar på det. Jag har många kompisars mammor som kollar på det och det säger sig självt. OM du nu som ung tittar på glamour så är min åsikt att du ska se det som en varning! GLAMOURVARNING.

Kommentarer
Postat av: ?

Hahahaa! Min mamma är helt besatt av glamour. Nej men nästan iaf. Jag brukade också följa det förut faktiskt...jag var väl kärring för några år sen då.. Men nu är det lite över mina gränser om man säger så. Men det händer att tvn är på vid den tiden NÅGON GÅNG..............

2009-01-14 @ 15:47:09
Postat av: Heidi

hahahahahaha!



Men alla serier som har den där "dimmade" känslan är kärringvarning. xp

2009-01-15 @ 13:10:23
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men va faan då! Jag ÄLSKAR glamour å jag e ingen kärring! Haha!!!/mvh Jenny 27 år (å tydligen kärring ;) )

2009-01-15 @ 15:03:52
Postat av: Louise

Inte trodde jag att du tyckte att jag var en kärring. Jag känner mej inte som det i alla fall,

nog för jag gillar Glamor men jag spelar inte in det nu för tiden.

Puss puss Mormor

2009-01-19 @ 09:45:07
Postat av: Jennifer

Du är ingen kärring mormor! :) se det här som ett ironiskt inlägg!

2009-01-19 @ 15:48:59
Postat av: Heidi

dålig uppdatering igen...

2009-01-19 @ 18:09:47
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0