Update: The rasmus

Hej Folks. Ni som undrar om jag lever, här har ni nu beviset! Jag har inte haft lust att skriva, eftersom jag skämts, tror jag. Jag sa upp mig på jobbet, eftersom det inte funkade för mig. Lönesystemet fuckade och jag hade ingen ork på grund av det. Jag får helt enkelt ta nya tag. Var på arbetsintervju på Glitter igår, så jag hoooppas! Men jag får inte hoppas för mycket heller, vill inte bli sådär jättebesviken.

Finne, som jag är, har jag alltid tyckt om The Rasmus och igår upptäckte jag att de släppt en ny skiva i år. Jag laddade hem den och kan bara inte sluta lyssna på den. Det bästa med bandet är att de alltid låter nästan likadant och efter så många år har deras sound inte förändrats ett dugg nästan. The rasmus, låt erat sound ALDRIG förändras! (guuud vad jag känner mig töntig, MEN JAG SKÄMS ICKET!)




Kommentarer
Postat av: Teresa

:D:D:D !!! the rasmus is the shit.

2008-11-18 @ 14:40:53
Postat av: ERKKI

Hoppas du får ett bra / roligt jobb snart

Kram från ett kyligt Väby !

2008-11-18 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0