Godmorgon!

Godmorgon på er alla!
Sitter just nu framför tv:n och äter lite frulle. Mamma ringde nyss och frågade om vi skulle boka en resa till Bulgarien den 31 augusti. Fick en resa i födelsedagspresent från föräldrarna så nu har vi snart äntligen bokat en resa!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag fram till när E kommer hem. Ska nog ner på Ica och köpa en sopborste och försöka städa undan lite. Dammsugaren kommer först om två och en halv vecka så någonting måste vi ha för att kunna röja undan. E tog ju sönden våran förra sopborste, ajaj!

När min kära sambo kommer hem (fan vad sjukt det låter!!) så ska vi åka och hämta en tv-bänk och kanske köpa matbord på jysk som vi sett. Vi ska även sätta upp gardinstängerna så vi får upp lite färg!
JUSTE, ikväll är det fotboll! Wohoo, som jag längtat. E's kompisar kommer nog ikväll också med sina öl och breeeeeeda göteborska! Fan måste börja träna på min göteborska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0