Uttråkat och ensamt

Hej. Idag är det fredag och vad gör jag? Sitter i min ensamhet framför tvn och dricker multivitaminjuice (påriktigt!! inget blandat) och tittar på singing bee. Väntar på att klockan ska slå 9 då 8 mile börjar. Jag kommer ihåg första gången jag såg den, på bio naturligtvis. Efter filmen kände jag verkligen hur det gungade i hela kroppen och jag ville bara "jag kommer från väsbyyyy ouh yeaah m 194 bre".
Förlåt jag lyckades göra något så bokstäverna blev meeegastora. Plus att jag inte orkar skriva om allting, så såhär får det bli idag. Jag har jobbat de senaste dagarna och umgåtts med Henna också! Vi var ju på sticky och det var kul! Jag och Henna fick varsin trumpinne från en trummis, lite töntigt men jag älskar allt som har med töntighet att göra! Sen har vi varit på stan och ätit kinamat. Jag skriver senare, för den här kvällen blir lång! puss


Kommentarer
Postat av: henniii

Jaa det va såååå kul! <3

2008-07-07 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0