Uppdatering

Men vad alla ska tjata om att jag måste skriva. Om det inte händer något speciellt i ens liv, varför ska man uppdatera om att man har ett tråkigt liv? Jo, jag får väl göra det. De senaste dagarna har jag jobbat, som vanligt, och sen har jag pratat mycket med två kompisar. I love u, ni klarar det här!
Sen har jag och E börjat planera lite ettårsdag. Vi hade först tänkt åka till Danmark och sova över en natt på hotell, eftersom ´jag jobbar så mycket och kan inte åka så länge. Nu har vi nog bestämt oss för att ta en 36-timmars kryssning till Tyskland. Måste ju först försöka byta bort en tid, men det ska nog funka tror jag.
Ja vad mer? Väntar spänt på att få åka hem!! Ska ju bara vara hemma 3 dagar, men det är nåt speciellt. Jag kanske ska ta en nattbuss, så jag åker 23.20 och kommer fram till Stockholm 06.20. Någon som vill komma och möta mig på centralen då? haha. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Tårtbit. haha

Jaaahh det kör vi på, I'll be there en tidig söndagsmorgon efter en vild lördagsnatt och möter dig ;)Haha nää då ska jag sova djupt. Mycket djupt. Men jag längtar tills du kommer, saknar dig tooosi paljon.

2008-07-09 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0