Lite helg



Såhär såg jag ut i helgen, utan morgonrocken med kläder på!

I lördags var jag och Emil hemma hos Hennas kille Robin. Det var tänkt att killarna skulle ha nån spelkväll, men de spelade i typ en kvart och spelade ölspelet istället. Det var en mysig kväll, trots tommys påhopp på våran stockholmska. Hatar när de ska hålla på sådär, skittråkigt för de är så seriösa. Ja, efter att G däckat ihop så åkte vi hem. Vi kom väl hem vid halv 3-3 tiden på grund av bussarna, men det gick fort eftersom båda somnade på bussen,

 Henna var på gång

Faan gasch. går så segt med bilder. pallisch

Kommentarer
Postat av: Isä+Snorungarna

Nyt Ollaan Suomessa,huono ilma.

Oscar ja Johanna osti Guitar Heron Sundsvallissa,hauskaa,hahhaa.

Terveisiä kaikilta täältä Suomesta.



Rovaniemi Rules hahhaa

2008-07-08 @ 12:14:29
Postat av: Jennifer

Oho. guitar hero :O stackars mummu o ukki! haha.

sano terveisiä takasin. pusu!

2008-07-08 @ 17:21:31
Postat av: Ex grannen Jenny ;)

Va söt du är på bilden :) Har du det bra där nere?

2008-07-08 @ 21:27:02
Postat av: Jennifer

Man tackar! Jag har det bra, just nu sitter jag här och kollar på film samtidigt. Självdå?

2008-07-08 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0