Imorgon imorgon!

Om exakt åtta timmar så ska jag och min kära mor åka till arlanda! Åh jag verkligen längtar. Ska bli så skönt att bara få ligga på beachen och sola, shoppa och dricka drinkar. Det ska också bli underbart att få umgås med mamma eftersom nuförtiden ses vi kanske var 7e vecka. Jag säger bara tur för er som får se era mammor varje dag!

Igår åkte jag till Stockholm. Skulle egentligen jobbat på kvällen, men orkade inte ju och med att jag ändå inte kommer få några tider säkert plus att jag längtade så mycket hem! Jag köpte sista minuten biljett i söndags och då kände jag mig riktigt lättad. Tåget var dock försenat, OVANLIGT, men det gick bra. På centralstationen när jag väntade på pendeln kom plötsligt Elli och jag blev jätteglad. Hon såg chockad ut, men sen såg hon glad ut. (bra svenska) Sen hämtade mamma mig på stationen och min bror var med. Han har blivit så fjortis, men han är så söt. Nu när jag flyttat också är han mer "älska-min-storasyster" och ska gosa och hålla på. Mickis är också sån and i like it! Igår hann jag med att åka på centrum, spela monopol och sova en stund. Gjorde väl inget speciellt, packade och förberedde mig och sen var jag helt slut. Imorse åkte jag, mamma och Jenny till Kista för att växla pengar och jag lovar, det gick sååå segt! Jag gick runt i cirklar tills jag  nästan fick damp. Till slut var det våran tur och åh vad vi suckade av glädje och lättnad. Sen gick vi runt i lite affärer och åkte och köpte pizza som vi åt hemma. Sen idag har jag även hunnit träffa mina absoluta favoriter. Har känt dom sen jag var 6-7 år alltså. Jag var aldrig jättebra kompis med någon av dom när jag var liten, men i åttan nian så började vi umgås mycket mer. I love u guys!

Imorgon åker jag till TUUURKLAAAND och kommer hem nästa vecka onsdag. Då ska jag träffa några andra favoriter när jag kommer hem. Förhoppningsvis blir det utgång direkt på onsdagen också. Miss u too!  Nu blev detta ett jäädra inlägg från att vara mig och mycket fjortiskrivande a la blondinbella. Jag hade vara lust, är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Kossie

hahahaha ja det där va verkligen blondinbellastyle ;D

2008-08-27 @ 00:27:05
Postat av: T

aaaww.. Pidä hauskaa siellä ja ajattele mua ;)

2008-08-27 @ 07:14:16
Postat av: H

Nu är du i Turkiet och har det hur härligt som helst kan jag tänka mig! Lottobarn asså ;) Du får berätta aaaaallt sen när du kommer hem xD Saknar dig!

2008-08-29 @ 19:56:00
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0