Det här suger balle...

..ja, jag är frustrerad! Och inte bara frustrerad för att jag bara är det utan för att jag veeeerkligen ääääär fruustrerad. Jag lovar, jag söker säkert 20-30 jobb per vecka och vissa får man svar från, men det är oftast "tack för ditt intresse, vi hör av oss om en intervju blir aktuellt". Hur svårt kan det vara att få ett jävla jobb idag? Nej, jag vill inte jobba inom telefonförsäljning, för att det är ett skitjobb som betalar ut en skitlön för hårt slitande arbete. Trust me, jag har provat det. Det enda jag ber om är att jag ska få ett deltid/heltids jobb med någorlunda bra tider som jag kan få en bra och provosorisk lön ifrån. Är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Saga

nej och jag vet verkligen vad du menar!!

Det är ju nästan OMÖJLIGT att hitta något.

Håller tummarna för dig Kussen!!

Kram

2009-05-18 @ 20:57:48
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/
Postat av: Heidi

jaa det suger balle hårt.



aja det dyker nog upp något snart ska du se! hahaha och jag tvingas lämna tp för att jag inte kan jobba heltid för att jag har ett till jobb. jävla fuckers.

2009-05-20 @ 20:12:47
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0