Någoting sådant

Har ni någosin känt er så jävla misslyckad att ni bara vill försvinna för gott? Har ni någonsin känt er så kränkt att det enda ni vill göra är att sitta på ert rum, på sängen, och gråta i flera timmar i sträck?

Jag tror att vi alla har en person i livet som kan göra er på exakt det humöret som jag berättade om. Visst, alla ska vara starka och skita i just vissa personer, men för mig är den här personen en av dom få som kan göra mitt liv till ett helvete. Även fast det bara räcker med en pik, så kan just det göra mig deprimerad. Väldigt deprimerad. Samtidigt är det ju på ett sätt mitt eget fel att jag mår som jag gör, men när den här personen öppnar sin mun rasar hela min värld samman. Nästan som att jag vill fly till andra sidan jordklotet bara för att slippa just den här människan. Ibland är han underbar, det är han. Han kan göra många glada. Han är en sån person som själv genomgått lite problem, men som han klarat av. Han är en sån person som för det mesta är väldigt glad, samtidigt som han kan få vem som att ilskna. Personer brukar säga till mig att jag ska skita och inte få det över mig, men det är inte lätt. Ingenting är lätt i livet, men det här är verkligen någonting som borde vara lätt, men som inte är det.

Vill bara säga tack till alla ni som finns där för mig. Jag vet själv att jag inte är en jättelättsam person, för att jag har mina dåliga perioder och dagar. Tack för att ni står ut med mig och inte lämnar mig i sticket, även fast det kan behövas ibland. Ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0