En bra dag

Idag är en sån där bra dag. Även fast vädret är kasst känner jag mig på bra humör. Ska börja packa lite smått idag och tvätta lite kläder och kolla upp vad jag ska ha på mig imorgon. Imorgon är en stor dag för många 90or. Jag som är 90a, men som gått med 89or dom senaste åren i skolan känner verkligen en stor glädje. Rudbecks 90or och treor tar nämligen studenten imorgon och det är många man känner som kommer skrika av glädje. Favoriten H står högt upp på min lista och jag vet bara att jag kommer gråta imorgon. Ibland har man en sån känsla i sig, att man bara vet hur jag kommer känna just den dagen och den känslan finns inom mig idag. Längtar verkligen.




Jag och favoriten, love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you too! <3

2009-06-12 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0