Min lilla Signe!

Min mamma ringde nyss. Familjen är på resande fot i en liten håla som heter Lycksele, som jag har skrivit om förut. Norrland är så underbart. Inte råga på det, jag fick höra min guddotter Signe och ursch vad glad jag blev. Jag vill verkligen åka dit snart, så får se om min dröm besannas (TROLIGTVIS). Fick förresten en liten kusse igår också. En tjej på 4,9 kg och 55 cm lång. Förstår inte hur min morbrors sambo kunnat ploppa ut denna stora tjej, men det går visst! Henne ska jag också få träffa i norrland sen och såklart min andra kusin Ester. Massa små babysar. Babyboom i Lycksele!

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Pff, 4,9 kg. Min vägde 5040gr och var också 55 cm :P hih

2009-07-30 @ 10:43:33
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0