What's next?

Hej kära läsare. Nu har jag inte skrivit ett inlägg igen på snart en vecka och jag vet att jag inte är så duktig på att skriva inlägg såsom jag lovar, men se det på den ljusa sidan. Då har ni mer att längta efter tills det kommer en dag då jag  tar tiden och skriver! Jag har hamnat lite i den här sidan på mitt liv, då jag tänker på vad jag ska göra nu? Jag har bott i Göteborg och testat på livet där, som inte funkade men vad ska jag göra för resa nu då? Många tankar har vimlat runt i mitt huvud och tankarna har gått fram och tillbaka. Jag vill verkligen plugga, men när jag väl börjat plugga så finns det ingen återvändo. Och pluggandet kommer inte ta ett år bara, utan 3-4 år av mitt liv. När dom åren har svischat förbi är det väl dags att börja tänka mer på karriären och familjelivet. En sak jag velat göra länge är att jobba som au-pair i ett annat land. Usa har länge stått på listan som det utvalda landet, men nu känner jag för att åka till ett varmt land och upptäcka lite ny kultur. Just nu står spanien eller italien som mina favoriter eftersom jag inte bara får åka till ett varmt land och upptäcka en ny kultur utan jag kan ju plugga lite språk medan jag är där. Och om jag ska göra någonting, så måste jag göra det snarast. What to do liksom? Har ingenting som håller mig kvar förutom familjen och vännerna, men därför är det också en stor tvist på att jag åker någonstans i Europa där det ändå är relativt billigt för mina vänner och familjemedlemmar att komma och besöka mig. Jag ska kolla vidare på det där, och återkomma!
Men vad tycker ni folks. Ska man passa på att resa och göra saker nu?

Kommentarer
Postat av: T

Ja, absolut! Du ska göra det du känner för, lev livet medan du kan :) .. Let's do something together?

2009-01-09 @ 11:36:07
Postat av: Jenny

Såklart du ska ut å leva livet! =)

2009-01-10 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0