Go' kväll

Godnatt folks. Det här kanske är första gången jag bloggar såhär sent tror jag, men vadå spelar det för roll. Har egentligen inget vettigt att skriva. Kände bara för att dela med er lite av mina tankar och funderingar kring småsaker. Jag har verkligen blivit en sån människa som är uppe på nätterna och sover på dagarna. Eller jag sover inte på dagarna, jag sover någon timme på natten så går jag upp vid 9-10 tiden och så är det fullt ös hela dagen. Idag kände jag ändå för att stanna hemma på kvällen och ligga i sängen framför tvn och koppla av. Det var länge sen jag gjorde något sådant. Att vara "ensam" och bara ta det lugnt. Egentligen känner jag hur det bubblar i hela kroppen och hur munnen bara vill släppa ut alla tankar. Jag pratar väääldigt mycket om ditten och datten, men ikväll har jag inte sagt många ord. Fick väl ett samtal där jag fick fram några ord iallafall men just nu känns det skönt att bara kunna skriva och låta munnen vila. Så som min kropp behöver vila så behöver munnen också vila. Jag tror min mun är väldigt glad just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0