Ett väldigt intressant och spännande inlägg

Hejsan mina gråtfärdiga fäns som inte ens finns där ute. Nu var det tre veckor sen jag skrev sist om min händelserika vecka. Har jag då haft tre fortsatte händelserika veckor? Don't think so. Har väl mest strosat runt med vänner och partajat lite. Fick lite dalabesök för två veckor sen. Och nej, jag har inte fått något boende än i Uppsala. Den 27 augusti börjar allvaret och då vill man helst ha ett boende tills dess, men ska kanske vara lite kattvakt en vecka så jag har väl en till vecka på mig. Jag har gått med i lärarförbundet och igår fick jag hem lite papper och broschyrer. Spännande! Min mamma frågade hur det kändes och guess what, JAG VET INTE. Det känns bara konstigt och knäppt att jag ska återgå till skolan igen. Det har bara gått ett år sen sist, men ändå känner jag mig helt lost i space-school.
Som jag sa har det varit mycket partajande. Varit på svanen där M:et jobbar 2-3 gånger tror jag. Egentligen kan man nog inte tro det, eftersom det är ett ganska litet ställe, men det är huuur mysigt som helst där. Synd att jag inte kommer kunna vara där på lördag, men svanen kan ju inte få storbesök alla lördagar! (blinkblink). Mari hann fylla 20, skål till dig vännen! Pride svepte förbi. Ingen utgång där blev det heller, eftersom det hade varit mycket dunka dunka veckan innan. Var igår hos A:et med en massa trevliga folks och det var kanonmys.

Vad mer? Ska till min mormor och morfar med H:et fram till torsdag idag. Kändes att det kunde vara skönt att få umgås lite med folkset där på landet och åka en svänga till Enköping och rocka stället där. Någon som vet om det finns något bra uteställe i Enköping? På torsdag när jag kommit hem ska jag återigen packa väskan och förflytta mig till Dalarna där dalapöjkarna bor. Dom är så helt uberbra så det är skönt att umgås med dom göttarna lite.  

 Hmm. den här enirokartan sög ju, men där det står Örsundsbro bor min kära mormor och morfar. Uppsala ligger precis ovanför och där lite åt vänster 1-2 cm ner ligger ju Enköping. Rätt trevligt!

 ja, och där vid typ Hedemora ska jag till på Torsdag. Riktigt bondeställe men jag gillar't!




sooo loong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0