Vallentuna, det nya spy bar!

Hejsan mina blogglovers. Hur mår ni alla idag? :) Jag mår som jag förtjänar att må, men gårkvällen var lätt värt all mödan! Tro det eller ej, men vi var faktiskt i vallentuna på en krog som heter m&g's. När man tänker på vallentuna så tänker jag mycket på att det ligger ute på landet och att det bor en massa bönder där. Jo,  bönder som inte riktigt hänger med i svängarna när det gäller det allra senaste. Vallentuna är lite som finland för mig, oftast alltid några steg efter i både tänkandet och "handlandet". Det brukar oftast vara någonting som jag betraktar mindre bra, men jag tror jag har ändrat min syn på kära lilla vallentnuna. Vallentuna by night var hur kul som helst! Okej, det mesta är sant i det jag säger att dom flesta är ganska mycket bönder=efterblivna, men dom människorna är nästan dom som är roligaste. Du behöver inte försöka impa eller spela, där handlar det mest om att den som är sig själv är den som klarar sig bäst! Varför ska allting alltid nästan handla om utseendet och pengar? Den som är snyggast och ser mest välbärgad ut ska alltid få det bästa av allting. De ska alltid få alla killar/tjejer, alla gratisdrinkar och få hela dansgolvet för dom själva! Om ni också är trötta på det, så åk till vallentuna. Där kommer ni känna er hemma!

Ps. Åk till Vallentuna på egen risk! Om ni vill komma hem får ni antingen ringa en taxi (som förövrigt vi aldrig fick tag på. Jävla taxi i vallentuna!), ringa en polare som är så schysst att han/hon hämtar er eller sitta och invänta tills den första bussen på morgonen går.

Kommentarer
Postat av: Majsan

HAHAHA, härligt att du nu gillar min lilla håla:)

Kvällen får vi återuppliva snart dåra, hälsa på bönderna och önska gla´påsk kanske;) heheheh.





2009-04-08 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0