Lycksele, here I come

Nu är resan bokad och betald till undersköna Lycksele. Åker på tisdag och kommer hem veckan efter det. Det stora problemet är HUR jag ska klara av resorna. Åker ju tog och det tar 15 timmar att åka dit. Jag åker ju på natten, så jag hoppas att jag får mig mycket sömn. Ska ta med mig en filt och en kudde for sure. Jag är så glad!


Jag måste ju visa någon bild på Lycksele. Detta är är då en bild på Lycksele, och där man ser mest hus är själva "city"


Där i det oranga området ligger Lycksele. Ni vet ju vart Göteborg ligger, så det är
en bra bit ifrån!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jätteroligt att du kommer till Lycksele eftersom jag också skall dit. Då kan vi kanske gå på marknad tillsammans. Och så kanske vi kan ha lite myspys någon kväll.

Vi ses där uppe.

Kramizar mormor

2008-09-18 @ 08:38:10
Postat av: Jennifer

Ja, jag hörde från mor min att du skulle dit. Då blev jag ännu mera taggad på att åka till Lycksele ska du veta! Marknad och myskväll låter super.

Jag kommer på onsdagen på morgonen, så jag hör av mig eller så hör du av dig! Puss

2008-09-18 @ 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0