Jag är bitter, okej?

Vad ska man säga om mitt liv just nu. Jag är arbetslös. Jag gör egentligen inte så mycket på dagarna, förutom att söka jobb och städa. Jag laddade ner nya gossip girl avsnitt, som gjorde min dag igår! Idag började jag titta på nya beverly hills avsnitt, och det är bra faktiskt!

Jag var ju i Turkiet för en vecka sedan och det var jätteskönt. Tänk sola, äta god mat och shopping varje dag. Vi träffade även en mysig familj som bestod av en mamma och hennes dotter. Hennes dotter hängde jag med mycket, även fast hon bara var 11 år kunde vi ha riktigt skoj. Det känns skönt att kunna vara lite barnslig ibland. Det roligaste på hotellet var definitivt hotellets "valrossar" som vi kallade dom. De var två huuuugh och då menar jag huuuuuuuuuuugh norska flickor som bara tog en massa plats och uppmärksamhet. På dagarna låg de och sov på sina rum, och sen kom de ut vid 1-2 tiden. Det cpigaste var att de la ut sina handdukar på solstolarna jättetidigt, och sen tog de bara plats och kom inte ut förren på eftermiddagen. Sista dagen hade jag lust att kasta handdukarna i vattnet, men de hade inte lagt ut några så de hade tur den dagen! Den ena av norskorna var kär i hotellets Mr Bean som vi kallade honom och vet ni vad? Han var så lik Mr bean. Han hade samma utseende och pratade på samma sätt. Kunde säga några udda saker ibland och vi bara whata?

Efter Turkiet stannade jag några dagar hemma i Stockholm. Hann träffa många roliga typer och jag verkligen kände hur mycket jag saknat everyone. Nu när jag inte har ett jobb heller tänker jag hälsa på stockholm flera gånger. Jag var ute i lördags också. Alltså, det kändes som att man åkt jättelångt och sen när man kom ut från tunnelbanan var det dött. Till slut hittade vi våran destination nämligen en karaokepub. T kände han som hade hand om karaokegrejen, så vi tänkte att det kunde vara en kul grej att åka dit och dricka lite och sjunga lite, ofcourse. Ju längre kvällen blev, desto fler gubbar satte sig vid oss. Vissa av dom var så jävla äckliga! Satt och försökte tafsa men jag sa till dom iallafall. Kvällen var teverkligen jättekul. Även fast det i allmänhet var en rätt tråkig pub så gjorde alla det till en sån sjukt rolig kväll!
På lördagen åkte jag även till Sollentuna för att fika med gänget från skolan. Såå mysigt säger jag bara. Det var så länge sen man sågs att när man väl sågs kändes det som en otrolig lättnad. Ni får allt komma och hälsa på mig snart. Ni vet vilka ni är ;)

Nu till  helgen ska jag och Emil umgås mycket med hans familj. Imorgon ska vi troligtvis på middag hos Emils mamma och på lördag ska vi ut och segla! På söndag ska Emils kusin konfirmera sig (ja jag vet hur sent som helst, i september liksom) och vi ska dit. Ska äntligen få träffa hans mormor o massa! Nu känns det inte så bittert faktiskt.
Jag känner verkligen att jag MÅSTE till Lycksele, vare sig ooh. Min moster karro ska ringa mig snart och då säger jag det rakt ut "jag kommer till lycksele snart, hoppas ni har en ledig säng åt mig".


Kommentarer
Postat av: Kungen av Norrland

perfekt!!! du & lillan får ta dubbelsängen så kan jag & "moster" ta varsin enkelsäng i det andra sovrummet :-) VÄLKOMMEN!

2008-09-11 @ 20:29:12
Postat av: Kungen av Göteborg

Akta dig för mig kungen av norrland ;)

2008-09-11 @ 21:49:01
Postat av: Henna

Åh ta med mig jennifer!! (a)

2008-09-15 @ 17:33:39
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åk med henna! jag åker nästa vecka någon gång ;)

2008-09-15 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0