I love storhandla!

Då var vi framme i tisdagen och det är nog dags att jag berättar om min lilla helg. I fredags åt vi tacos hemma hos Emils mamma och tittade på någon svensk film, supermysigt! I lördags gick vi upp tidigt för att åka ut och segla i Göteborgs skärgård. Jag tog lite bilder som jag ska lägga upp senare. Söndagen spenderades någonstans i Vänersborg när en av Emils kusiner skulle konfirmera sig. Jag fick även träffa en massa släktingar till min sambo, som var ubertrevliga.

Vet ni vad? Jag älskar att storhandla mat! Det är så kul. Tänk er att få välja ut allt som ni vill ha (okej, nästan allt). Vissa saker tycker inte Emil så värst om, men jag får alltid handla min favoritost som bara är min! Det tråkigaste med storhandlingen är att eftersom ingen av oss har körkort så får vi alltid ta bussen och bära matkassorna och de är ju så tunga! Emil måste verkligen skaffa körkort snart, för det är lite svårt för min del att göra det.

Jag är fortfarande arbetslös också. På arbetsförmedlingen dyker det inte upp några roliga jobb och jag har ingen skrivare, så jag kan inte gå ut själv och försöka få jobb. Jag ska imorgon försöka hitta ett bibliotek iallafall och försöka, för att på torsdag är det en jobbmässa and i have to be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0