Hej från norrlandsträsket!

Nu sitter jag här, slitet som ett djur, och försöker skriva någonting vettigt. Tågresan gick helt okej, även fast av de 15 timmarna sov jag kanske 2-3 timmar. Det var lite väntat, men ack så slitet i längden. Idag har min mosters kusin varit och hälsat på. Sen kom min morfar en kort stund också. Tråkigt nog har Signe min kusin varit bitter idag och gråtit och gnällt mycket, men när hon väl är glad så är hon den sötaste. Vi var även och handlade mat och åt en korv på ok q8. Hann åka till min gammelmormor och träffa henne och min mormor som jag inte träffat sen studenten. Det var väldigt mysigt. När kvällen började lida mot sitt slut åkte vi till min morfar och drack kaffe. Min morbror och hans tjej kom också. Nu har vi sett på idol och snart är det nog läggdags. Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis lite piggare och gladare, både från min sida och lilla Signes. Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0