Backpackernörd

Jag vet att jag är hundra år efter med det här spelet, men det här spelet har gjort min vardag till något mer unikt och spännande. Den har gjort min vardag mer fylligare, än bara tv data tv och data. Jag pratar ofcourse om spelet backpacker, där man reser runt i världen och svarar på frågor och försöker få jobb och tjäna pengar. Jag älskar det spelet! Jag spelade spelet mycket när jag var lite yngre, men det är inte förren nu jag har upptäckt hur roligt det är. Tack backpacker!


Kommentarer
Postat av: Heidi

backpacker äger! Det är så otroligt kul... och givande ;P .

2008-09-18 @ 15:30:47
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, men man lär sig nya saker i varje stad. Tänk dig att kunna åka vart som helst i världen! Bara sitta och tänka "åh vad ska jag välja, bali eller sydney?"

2008-09-18 @ 15:32:59
Postat av: Henna

TÖÖÖÖNT! Hahah nä skoja bara ;) Vill också spela det!

2008-09-19 @ 17:10:41
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0