Underbara Stockholm,

Hej folks! Nu sitter jag inne i min lägenhet i Göteborg. Egentligen vill jag skriva blogginlägg om allt möjligt, om sl, om min mobil som är stendöd, om busskorten i Göteborg och ja, listan är lång. Varför skriver jag inte om dessa? Jo för att det bara är gnäll, tjat och GNÄLL. Jag är trött på att gnälla, även fast jag har mycket att gnälla över. Jag har verkligen tyckt synd om mig för länge nu. Det är faktiskt dags för en förändring.

I tisdags kom jag hem från Stockholm. Det var så otroligt underbart. När jag strosar hemma och inte gör någonting känns det verkligen hemskt, men om jag är i stockholm och inte gör någonting känns det underbart. Konstigt va? Men det är det att, jag behöver inte göra upp en massa planer och göra en massa saker i Stockholm. Det får flyta på som det är och om det händer någonting är det bara ett plus. Som tex att sitta och spela guitar hero och äta naturgodis. Det är inget speciellt, men det är så underbart i sig. Eller att tex bara sitta i en bil och dösnacka om allt möjligt. Det är såna saker som gör mig överlycklig. Inte att jag har köpt en massa kläder eller att jag åkt på en resa utomlands. Inget sådant överträffar dessa små händelser. Jag har börjat lära mig mer om livet och vad som är viktigt för mig. Egentligen behöver man inget av det materiella. Eller jo, dator är ju väldigt viktigt, men allt det andra är inte lika viktigt någon mer. Det enda jag behöver är kärlek. Kärlek från sin familj och sina vänner. Det är det jag lever på.

Och förlåt till många personer jag inte träffade under mitt besök. Jag har haft det väldigt tufft och inte berättat för många hur det egentligen ligger till. Orkade inte helt enkelt. Men ni är också guldvärda ska ni veta <3

Kommentarer
Postat av: T

Fint skrivet rakas <3

2008-10-30 @ 12:57:52
Postat av: Louise

Tänk på sången,Du vet väl om att du är värdefull.............................

vi är många som älskar dej!



Kramizar mormor!

2008-10-30 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0