Tankar och funderingar

Jag läste precis ett inlägg Teresa hade skrivit. Igår kom teresa hem till mig och vi tittade på gamla videoband från barndomen. Det roliga är att jag kommer ihåg så mycket från när jag var liten. Jag var verkligen med på alla småstjärnorna i skolan och allting som hände i skolan. Det är så roligt att se också hur liten man egentligen var, för jag iallafall kände mig mycket mer större än vad jag var. Det är ändå 7-10 år sen, men jag kommer ihåg allting som om det var igår.

Jag har också börjat tänka på mig själv mycket mer nu. Jag trivs inte i Göteborg alls och skulle mer än gärna vilja flytta tillbaka till Stockholm där alla vänner finns och min familj finns. Jag vill ju självklart bo kvar med Emil, men om jag inte trivs så mår jag inte bra heller. Känner att jag fortfarande inte hunnit göra allting jag vill göra. Jag vill leva mer, för snart är man rutten och gammal och då vill jag inte känna att jag inte levt mitt liv till fullo. Sen så har andra kompisar börjat prata om att flytta hemifrån, så det blir bara ännu mera spännande om man skulle bo i samma stad. Jag skulle kunna flytta tillsammans med någon, för att fastän man flyttar tillsammans med någon, så känns det ändå som ens eget. Sitt rum får man ju ha det som man vill, och vardagsrummet och köket är ju oftast två rum som man ändå vill ha det på ett likadant sätt. Inredning och sånt är ju någonting alla tycker är roligt idag. Jag skulle vilja ha samma design och möbler som min familj har i sitt vardagsrum. Ni ska bara veta hur snyggt det är. Tur att man har en mamma som har en väldigt bra smak!
Jag har förresten fått ett erbjudande om en lägenhet på sandavägen i Upplans Väsby. Kanske ska kolla in?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Ja erat vardagsrum ser verkligen fint ut :) Där tror jag att du och jag skulle komma bra överens, i inredningen alltså :) Me likes.



Och ja, det skadar ju aldrig att kika på lägenheten!

2008-10-21 @ 11:22:22
Postat av: Katta

ja jag skulle iaf tycka det vore trevligt med en jennifer i stockholm! :) OCH DU! vi tänkte kröka lite imorrn (onsdag)! hänkar du eller? :D vet ett ställe där ölen bara kostar 18 spänn! för du är fortfarande i stockholm va? KOM MED :D

2008-10-21 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0