Nej nu förfaaan..

..är jag så jäävla arg. Som många vet är jag vääärsta idolfreaket tro mig. Och en sak jag hatar är folk som inte kan sjunga, men som är kvar i programmet som tex JOHAN PALM. Han kan iiiinte sjuuunga, det låter bara surt och förskräckligt men tack vare att han har så mååånga fjortis-fans så har han lyckats hålla sig kvar. Idag lyckades han hålla sig kvar och tjejen med rösten åker ut. Anna åker ut och Johan stannar. Hur orättvist är inte det här? Det tyder på att du inte behöver sjunga bra för att få vara med idol. Bara du har den rätta "imagen", som tydligen Johan har. Om det inte vore för alla fjortisar och emo-fans han har skulle han vara nobody!!!! Oh är så jävla arg för jag kom precis på att johan kan likagärna gå till final tack vare hans FANS

- DÖ JOHANS FANS, DÖÖÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: Heidi

fast annas röst är jävligt överskattad. Folket var trötta på henne.

Men du har rätt, Johan Palm suuuuuuuuuuuuuuuuuuuger. Men Alice är inte heller bra, hon är tråkig och har en röst som alla andra. Orka, sådär liten och söt... haha. Men du vet.

Och sen har vi Kevin som rockar - men låter som en jävla brud.

Och Robin.. åh svärmorsdrömmmen, så söt. Men inte tillräckligt bra för idol? kanske...



så jävla fel att Robin E är ute. :(

2008-11-22 @ 11:28:53
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0