En utmaning

Hej folks. What's uuuup? Näe men jag mår bra iallafall. Väntar spänt på att få höra någonting från Glitter. Hoppas hoppas! Just det, blev utmanad av Teresa att ta den sjätte och trettonde bilden från "Mina bilder" och skriva om dom. Jag sitter förnärvarande på Emils dator, så jag tar bara  någon bild och berättar lite.



Ja, det här är då den första bilden. Måste bara säga att han till höger har greppat posen ;) Haha. Den här bilden är tagen på silja line, år vet jag inte. Kanske två-tre år sen? Måste ju säga att det var några år sen, för så ser jag veeeerkligen inte ut nu, URSCH! (haha) Nämen han til höger heter Reijo och hans fru och han följde med på kryssningen, såsom min kompis mamma. Från första ögonblicket jag såg Reijo förstod jag att han var en riiiktig man. Han bjöd upp till dans och sa åt två killar som ville dansa med oss att lämna oss ifred. Go reijo! Nämen, kommer aldrig glömma den kryssningen. Den var lite craaazy om jag får säga det själv, men lyckad som alla andra händelser! Det roliga är att, när jag jobbade PÅ coop i rotan så handlade reijo och hans fru hos mig ibland och dom kände inte igen mig. Tråkigt tråkigt. Eller så kände dom igen mig men skämdes? Ja, det är ett mysterium, det här med mig och reijo.



Som andra bild valde jag den här. För oss som vet om allting med oss och ja, dom, så vet ni säkert varför jag valde den här bilden. Jag saknar oss. I högstadiet var vi liksom kåtbockarna bruse och sket bokstavligt i vad andra sa om oss. Vi var stört bäst och vackrast ändå. Synd att det inte alltid kan vara så, men även fast det händer en massa saker och folk blir ovänner, varför kan det inte bli som förr efter allt som hänt? Jag tycker att det gåår! En vän sa till mig för några dagar sen när vi pratade, att det inte gick. Det går inte att få tillbaka den tiden, men vet du vad H? Det går. Bara man vill det! Visst, det kanske kan bli svårt, men allt gammalt. Alla gamla minnen som finns där. Jag lovar, det är värt det.


Ja, det här var ju en utmaning. Alla som läser min blogg ska då antingen välja ut två bilder som man själv vill visa, eller så gör ni hur det egentligen ska vara. Gå in på mina bilder och välj ut den sjätte och trettonde bilden och skriiiiiv. Och om ni inte vill inta utmaningen, skit i det då. Ingen tvingar er. Puss

Kommentarer
Postat av: T

Hahahahahaha!! Han heter RAIMO HAHAHA!!

2008-11-21 @ 13:42:06
Postat av: Jennifer

JUSTFAAAAN. HAHAH DIN PAPPA HETER REIJO. FAN.



Ni läsare, gubben på bilden heter inte Reijo utan Raimo!

2008-11-21 @ 13:49:34
Postat av: T

Hahahahhahahahahaha! mongo potatis! :P

2008-11-21 @ 15:19:59
Postat av: Heidi

hahah du är hetast på andra bilden ;), och jag värsta apan - tröjan är ut och in och va-ööh-blick. haha xD



kramiz





2008-11-21 @ 20:48:56
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Kossie

hahaha fyfan vad jag garva när jag såg första bilden, asså vafan jennifer :P

smsa dig nyss förresten! men sen kom jag på att jag kanske har fel nummer? aja det märker vi ^^ pöss

2008-11-23 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0