Smaaaack

Idag åker jag till Stockholm. Längtar jättemycket att få komma hem, vilket ska bli skönt. Nästa vecka ska jag börja jobba så jag jobbar elva dagar i rad. Ursch, men tur att jag åker hem så får jag lite mer energi till arbetet. Som mat har jag önskat fisksoppa och potatismos, biff å brunsås. Det blir inte så mycket fantasifulla maträtter hemma hos oss i Götet. Nu när Eva varit hemma hos oss en veckas tid har vi bara ätit ute. Det har blivit allt mellan kina, pizza, kycklingfilé, bakpotatis och igår åt vi italiensk mat. Just det, det laget Evas dotter mötte i sin grupp, det kinesiska laget, har gått vidare till final. Fan vad kul säger jag bara!
Jag ska jobba också innan jag åker ikväll, från 3 till 10. Ska bara sitta i kassan, vilket blir väldigt soft. Nä nu ska jag packa lite till och fixa, tjohej.

Kommentarer
Postat av: E L

Hoppas att ni får det bra här i Storstaden!

Då kan ni ju passa på att gå på Grönan .

Vilket är bäst ?

Grönan / Liseberg ?

Just nu verkar Grönan iaf säkrast !!

Två trasiga attraktioner samma vecka är inte så värst bra !

Åker ni tidigt eller kväll med alla Gothia spelare ?

Ha Det Bra !

2008-07-19 @ 12:37:51
Postat av: Jennifer

Hallå! Jo jag har ju flyttat från storstaden till Götet så. Grönan? nej det står inte på min lista! Liseberg är mycket bättre än Gröna lund.

Grönan verkar ju säkrast men liseberg slår allt ändå! Nej, jag åker nattbussen själv! :)

ha det bra du med :)

2008-07-19 @ 13:01:25
URL: http://wannabegoteborg.blogg.se/
Postat av: E L

Trevlig resa !

Buss eller tåg ?

Cia är på Korfu!

// E L

2008-07-19 @ 18:28:58
Postat av: Jennifer

hihi nu fattade jag att det var du erkkilainen ;)

nattbuss! gick super :)

2008-07-20 @ 10:42:11
Postat av: erkkilainen

Bra där !

Ha en det kanon här i den Stora staden!!



:-)

2008-07-20 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0