Jobbtrött

Hey. Återigen bloggar jag från jobbet. Min dator har helt enkelt dött och sitter och väntar på alla papper på datorn så jag kan gå till skitonoff och lämna datorn på lagning. Jag bara jobbar dagarna in och ut, och ingenting i livet händer. Ju mer jag jobbar desto tröttare blir jag, men jag har lärt mig att stanna uppe lite senare på kvällarna för att kunna umgås med E. Som tur är fick jag ledigt på fredag, eftersom E har haft semester i tre veckor!! och vi har liksom bara varit med varandra sådär mycket en dag och det var då vi firade ettårsdagen. Så nu på fredag ska vi väl bada eller så, och gå på nån grillfest på fredag. Även fast jag jobbar mycket, tycker jag det är rätt kul att jobba. Speciellt när jag jobbar på delikatessen. Timmarna går så ovanligt fort och så finns det mycket gott att smaka på. Parmaskinka me love!

Kommentarer
Postat av: henniii

Men tänkt att du kommer få en massa cash eftersom du jobbar så mkt ;) Va jobbigt med datan förresten :/ Hoppas de lagar den snabbt då! Saknar dig! puss

2008-07-30 @ 12:06:55
Postat av: snoppungen

du får ju pengar när du jobbar mkt :P

2008-07-31 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0