Hyvää huomenta!

..Som vi säger på finska! Igår skrev jag ett inlägg om hur bra jag mår, men allting vred o vände sig och på kvällen kom jag igång med mina adhd-attacker som jag brukade ha förut när jag bodde hemma ibland. Har endast haft en sån attack förut och det var då den dagen då jag och emil separerade. Alltså, det är så konstigt. Jag brukar för det mesta vara en glad tjej, men visst har jag mina deppiga dagar. Men dom här deppiga dagarna är ingenting jämfört med mina adhd-attacker. På dom attackerna spelar det ingen roll hur min omgivning är för att jag blir bara så jääävla fööörbannaaaaaaaad. Jag tror aldrig att någon av mina kompisar eller typ.. någon förutom min familj och e som har sett mig så förbannad EVER. Det är tur ibland att man får hålla vissa saker hemliga, men nu läckte jag ut en hemlighet, jo jag brukar få adhd-attacker. Men vad är då adhd-attacker? Jo för mig är det raseriattacker då jag typ skriiker, böölar och ja, bara blir så jääävla jäävla arg arg ARG!

Nu får ni gärna ge ut en liten hemlighet!

JUST DET. Från och med idag så ska jag försöka blogga minst en gång per dag, bra va? :D



Här är jag och syrran i somras på Liseberg. Egentligen ska jag inte ha med henne, för jag småhatar henne o min lillebror just nu, men vad gör man? Puss påre

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg syrra;)

2009-01-01 @ 10:21:14
Postat av: T

Syskonkärlek kallas det :)

2009-01-29 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0