Hej hej hemskt mycket hej!

Fredag och det skriiiiker "'ÄÄÄÄNTLIGEN HELG". Tänk er för kanske ett halvår sen. På en fredag satt jag ensam (nästan varje gång eftersom svinet var med sina kompisar) och tittade på Idol. Hey, inga negativa tankar om idol men jag kände mig riktigt ensam. Idag ska jag väl ha filmkväll, men då med mina kära habibis. Me LOVE fridays! (och lördag också för den delen). Att en sån putteförändring kunde ändra mig helt totalt. Snart är det eurovision också och OM jag längtar! Kommer nog skratta i flera år om Sverige inte får vidare från semin till final. Däremot kommer jag gråta om inte Finland tar sig vidare. Deras låt är faktiskt bra och mycket bättre än Sveriges för den delen. Visste ni att radiokanalerna såsom Nrj och rix fm inte ens vill spela Malena Ermans låt La voix? Näe så är det. Tror dock att dom spelat Finlands låt några gånger, så HAH på er alla där ute! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0