Nya bågar kanske?

Från kärringfaktorer till en annan lite kärringfaktor, som dock är väldigt snyggt att ha. GLASÖGON! Jag har länge velat ha ett par riktigt snygga glasögon och även fast jag inte lider av något jättefel så tycker jag det är skönt att använda glasögonen ibland. Jag hittade ett par riktigt snygga glasögon på en sida, men säger inte vilken. Ni ska nämligen få gissa på vad dessa glasögon kostar. Här är dom tre iallafall,








Riktigt snygga va? Nu är det eran tur, GISSA PRISERNA!

Kommentarer
Postat av: Heidi

mellan 500-1000kr?

2009-01-21 @ 21:00:32
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: T

Du kan ju inte be någon gissa priserna utan att berätta svaren.. ?



.. jag skulle faktiskt vilja ha glasögon. Inte för att ha dålig syn utan för att jag tycker det ser så jävla snyggt ut.

2009-01-29 @ 13:21:36
Postat av: Jennifer

Eftersom det bara var en som gissade så har jag ju redan sagt svaret till Heidi. Men om du så gärna vill veta låg alla tre på någonting på 500 kr bara med enkelslipning :) Riktigt billigt och bra!

2009-01-29 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0