Vinterkylan

Idag kom den första snön eller den första vet jag inte, jo det tror jag, men idag har det kommit mycket snö. ONÄNDLIGT mycket snö. Jag vet inte vad det är med mig men jag är varken glad eller besviken. Jag ligger i min soffa och mår allmänt piss. Varför ska jag bli sjuk igen? Brukar nästan aldrig vara sjuk och nu så blir jag sjuk ofta. Fuck the system!

Jag och mina positiva inlägg börjar se moln just nu. Det finns inte mycket positivt i livet just nu. Det enda positiva är väl vännerna och familjen som fortfarande står ut med mig, så tack till er! PUSS. skriver en liten recension på olika filmer jag sett under mina sjukdagar också.

Kommentarer
Postat av: Kungen av Norrland

tänk på att det smartaste man gör är att plugga vidare på universitet, det känns inte så just nu det fattar jag men har man jobbat ett par år så ångrar man sig att man inte pluggat. det är bara att hålla ut.

2009-12-19 @ 06:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0