Julafton närmar sig med storsteg

Jag vet inte om jag har känt mig såhär rofull och lycklig på länge. Julen är här och jag är med min familj och mina vänner. Det är väl det julen handlar om? En massa kärlek. Just nu klär lillasyster och mamma på granen rosa hjärtan och silvriga discokulor och jag sitter och lyssnar på Alicia Keys nya skiva. Superbra är den för den delen! Jag är inte ett stort fan av rnb/soul musik, men den här skivan är sjukt speciell! Sen hjälper det inte heller att jag äntligen bestämt mig för vad jag ska göra för piiiiip. Glad jul till er alla där ute i snöstormen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja du sa att du var oaktiv, but still, uppdatera lite mer ;) En annan grej, blogg.se är superdupermegaofantligt tråkigt. Jag rekommenderar tumblr.com istället. Galet mycket snyggare layout, utformning osv =)



Hehe jag hittade hit :P :)

2010-03-08 @ 20:28:37
URL: http://msmimmi.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0