Våren är här!

Hej alla. Bloggpauser tar  väl alla och jag brukar väl ha mina lite då och då, men nu hoppas jag verkligen att skrivningen ska komma igång. Jag tänker på bloggen varje dags minst 3-4 gånger och kommer på saker jag vill skriva om. Varje gång jag är ute någonstans har jag kommit upp med mig själv hur mycket jag analyserar vissa personer eller händelser. Det kan vara allt ifrån att stå vid en fotbollsmatch och spana in vad föräldrarna gör och hur stämningen är till att jag sitter på bussen och observerar hur alla beter sig. Det är någonting jag anser vara ett av det roligaste momentet på hela dagen. Ofast när jag är ensam, vare sig jag sitter på bussen, traskar ute i det härliga vårvädret eller ligger hemma i sängen så lyssnar jag alltid på musik. Musiken för mig betyder väldigt mycket och med den kommer mina tankar igång ännu mer. När jag väl ibland sitter på bussen tex, så lyssnar jag inte på musik. Det enda som faller mig in är att iakta människorna runt omkring och stämningen. Det jag tänkte komma till nu är att jag tänkte dra igång en "jennifers dag" då jag med egna ord kommer beskriva mina tankar och mina iaktagelser under dagen. Bra va? :D fortsättning följer..



Härligt med  vår! Nu väntar jag bara på att blommorna ska börja synas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0