Lycksele nästa?

Jag hade ingen aning om hur tråkigt det är att vara a r b e t s l ö s men nu vet jag. Vad ska man göra? Min hemmatelefon är cp också, så det går inte att ringa till någon utan att den ska hålla på och pipa att batterierna snart är slut. Jag har heller ingen skrivare så jag kan skriva ut mitt cv och gå ut till olika affärer och fråga om de söker personal. Jag måste verkligen hitta ett  bibliotek!

I mitt förra inlägg pratade jag varmt om att kanske ta en tur till Lycksele. Jag vill verkligen dit, men jag vet inte om ekonomin räcker till. Jag har ju pengar så att jag kan åka, men jag behöver ju köpa lite höstkläder nu eftersom jag inte vet hur det kommer se ut långt framöver. Kom på att det snart är jul också. Min arbetslöshet kom i det bästa läget, not.  Inte gjorde det bättre att då när jag ville åka till Lycksele är det ju marknaden! Jag älskar verkligen marknader så ni vet säkert hur mycket jag suktar över att åka till norrland! Jag ska småprata lite med folk, så får vi se hur det blir. Måste ju bestämma mig ganska fort.

 Inte gör det bättre att den här lilla tösen bor i norrland. Åh saknar verkligen alla där. Måste verkligen åka dit!

Kommentarer
Postat av: Henna

Saknar norrland! <3

2008-09-15 @ 17:34:54
URL: http://hennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0