Förberedelser inför resan

Imorgon åker jag till Lycksele. Jag kan knappt fatta det faktiskt. Det känns inte som att jag ska åka dit imorgon, för att på ett sätt känns det ganska orealistiskt. Det ska bli så kul att få träffa alla släktingar igen och bara få umgås.
Idag har jag iallafall satt igång med packandet och ja, när jag packar blir det alltid mycket kläder. Kan inte riktigt bestämma mig och sen så vet man inte vad det blir för väder i norrland heller. Under hela helgen är det marknad i Lycksele och det ska jag definitivt gå på. Jag och min mormor har bokat fredagen att umgås och sen så ska jag sova över hemma hos min gammelmormor där min mormor befinner sig. På torsdag hoppas jag på bingo, som jag ändå inte ser fram emot så mycket. Det går ju alltid så dåligt för mig, så jag kommer iallafall inte hoppas på någonting.

Fatta, imorgon ska jag hoppa på tåget klockan 17.00 och på onsdag morgon runt 8.00 kommer jag fram. FEMTON TIMMAR I BARA RESETID. Jag ska nog sova sent idag och gå upp tidigt imorgon bara för att trötta ut mig så jag kan sova mycket och länge. Idag ska jag nog på stan och kolla runt lite. Det var så länge sen jag var på stan, så det är nog dags att göra någonting annat än bara dega hemma eller åka till Partille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0