Bio, göteborgarnas fredagskväll

Igår var jag och Emil på bio. En sak som jag blev väldigt förvånad är hur mycket göteborgare går på bio. Alla gångerna jag varit på bio har alla biografer varit helt fulla, vare sig det är en tisdag eller en fredag. Jag har veeeeeeeeeeeeeeerkligen velat se Patrik 1,5 sen den kom ut i media eller iallafall Mamma mia eller någon annan film. Men gissa vad? Det var uppbokat såklart! Jag skulle reservera biljetter igår tidigt, men allting var uppbokat. Så istället för mina absoluta filmer jag vill se så blev det Get smart. Det var ju såklart helt fullt i biosalongen, men jag lyckades knipa två bra platser på den på grund av att jag reserverat tidigare den dagen. Ja, vad ska man säga om den filmen. Emil såg ingenting. Han sov nästan hela filmen. Jag ville sova, men kunde inte. Någon var tvungen och se filmen. Den var helt okej. Den var rolig ibland, men ibland blev det sådär för mycket så det blev tråkigt.

En sak som störde mig lite är att han den där fula killen, huvudpersonen i filmen, fick till slut den snygga tjejen i filmen. Okej, utseendet ska inte spela en stor roll men det där var överdrivet. Förlåt alla, men det är inte acceptabelt.

En bild på skönheten och odjuret

Kommentarer
Postat av: Sara

Yes thanks för att du avslöjar lite också..:P

2008-09-20 @ 18:56:35
URL: http://saraharjunen.blogg.se/
Postat av: Heidi

myspys på bio. :)



2008-09-21 @ 13:47:16
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0