Tankarna har krig

Hallå, som jag vanligtvis brukar ha som första mening i mina blogginlägg. I helgen har det varit lite fullt upp faktiskt. I fredags var vi hemma hos emils mamma och åt och tittade på idol och sådant. I lördags blev det tidigt uppstigning eftersom vi skulle hjälpa emils mamma med massa saker och i söndags blev det mest chill med många filmer. Det har varit en hektisk vecka från mig och känslorna och tankarna har haft sitt egna liv i mitt huvud. Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv heller. Om kärleken är allt och om jag i princip kan offra mitt liv för kärleken eller inte. Det blir då svårt om man har planerat att leva sitt liv med en person, som inte vill det jag vill. Hur ska man då göra?

Förresten, drömmer jag OFTA om att jag får barn. Inatt drömde jag IGEN att jag fick barn. Tjejen hette Alma och det kändes verkligen påriktigt. Varför ska jag drömma om sånt för? Barn är ju inget jag vill nu i mitt liv. Det är nåt jag drömmer om, hemmafrugan som jag är.

Kommentarer
Postat av: Heidi

hahah kul och drömma om att få barn. Jag brukar drömma värsta actiondrömmarna istället :D

2008-10-13 @ 13:48:09
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Madde

Aaa det är massor med mys :) Vill dock ha en megastor mage nu nu nu, fast vist är det ju iof mysigt med min lilla kula men endå :D Hehe jaså, jag gjorde också det för läänge sen och det va skit mysigt, sen när jag vaknade blev jag skit besviken för att det inte var sant. Men snart är det de :D Hur mår du annars då gumman ? Puss

2008-10-13 @ 14:15:52
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla upp det i någon drömtydningsbok eller nån sida på nätet så kanske det står vad det kan betyda? :D

2008-10-13 @ 21:16:58
Postat av: Heidi

fortfarande... FÖR SEG PÅ ATT UPPDATERA.

puss!

2008-10-14 @ 19:30:07
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0