Livet går framåt

Hejsan alla kära. Nu har jag slutat vara så bitter och tänkt att "vafan, kom igen nu jennifer, skriv ett blogginlägg". Jag kan ju börja med att berätta att jag fått ett jobb. Dock inte mitt drömjobb, men ett jobb som är helt okej just nu. Det lite bittra är att tjänsten börjar inte förren den 3 november, så jag har ytterligare ca 1 månad kvar att bara vara på. Vad ska man göra under den månaden då? Jag ska nog gå på spinning (friskis & svettis) och ja? vem vet. Eftersom alla verkar sakna mig och vill att jag ska börja blogga kan ni läsare svara på en fråga. Nu när jag i stort sett inte har någonting att göra på dagarna,
VAD SKA JAG GÖRA? Hjälp mig gärna för snart står jag inte ut. Pusshej på er



FÖRRESTEN, ellinore fyllde 19 i söndags så grattis i efterskott på dig! Och så jag hade namnsdag igår, så
fy skäms på er alla som inte grattade mig!

Kommentarer
Postat av: Heidi

perfa jennifer! :D

vet du vad du ska göra, terrorisera grannarna med hög musik varje dag och dansa som en galning, då blir man pigg och får energi och så kan man gå och shoppa, så gör jag ;) hahaha

men vet du vad, jag kommer och hälsar på snart ;) så har du något att göra!

pusssssss





2008-10-07 @ 17:42:52
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Kossie

ja passa på att träna medan man inte lägger ork på nått annat! och om du har råd - börja övningskör! det är sjukt kul. eller läs en bok :P he he. puss på daj

2008-10-07 @ 21:49:15
Postat av: Madde

Gumman :) Nu har jag börjat blogga på min gammla bloggadress igen ;) Look! Puss

2008-10-08 @ 10:45:41
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Louise

Hallo!

Kul att träffas i norrland, köpte du några sockor?

Hoppas att du såg SMS,et till dej på namnsdagen jag glömde dej inte. Såg att du fått jobb vad är det för något?



Kramizar mormor

2008-10-09 @ 09:16:19
Postat av: Harju

Ja...hemmafru kan du ju bara bocka av från listan haha :P

2008-10-09 @ 16:35:02
URL: http://saraharjunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0