Hemmafrugan!

Hejsan. Nu på dagarna när jag har nada att göra har jag dragit igång med städningen på allvar! Städar varje dag och håller på och fixar och donar. Undra hur det ska bli sen när jag jobbar. Kommer få panik bara jag ser stök. Det enda emil var tvungen att göra under dessa dagar var att diska. Han hade alltså tills idag samlat på sig en stooor höööög disk som bara väntade på honom när han skulle komma hem idag. Hans eget fel som inte har diskat dessa  dagar. Tyvärr, eftersom hans mamma ska komma på besök idag, var JAG tvungen att diska ALLT för att jag skäms om hans mamma kommer och det ser ut som en katastrof i köket. Det tog nästan 40 minuter, vilket är en evighet i diskminuter.  Ja, nu är disken klar och snygg så nästa gång säger jag bara.. Jag ska nog döpa om min blogg till hemmafrugan.. eller vad tycker ni? blinkblink*

Dessa dagar har jag tittat på mååånga filmer, som tex Mamma mia, Bratz (????), Wallander, Beck, Baby mama, Camp rock, Gossip girl avsnitt, Ugly betty avsnitt och till sist 90210 avsnitt (nya!! i love them). Som ni ser har jag tittat på väldigt olika genrer och det har varit lite av en upplevelse i sig. Jag älskar ju lite töntiga filmer, så mig gör det ingenting. I Camp rock filmen så var ju Jonas brothers med och dom är ju så söta faktiskt. Jag blev väldigt förvånad över hur bra låtarna var i filmen och nästan varje låt är en sån där bra-låt!

Till sist en klänning som är väldigt fin som finns på net-a-porters hemsida. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Henna

Fy skäms på dig Jennifer, du måste ju låta Emil jobba lite där hemma också! Du kan ju inte göra allt o_O

2008-10-09 @ 19:13:12
URL: http://hennaaa.blogg.se/
Postat av: Heidi

Åh, camp rock MÅSTE MÅSTE MÅSTE jag se. Jag älskar Jonas Brothers.

Hahah, duktiga hemmafrugan där ;)

, starta en till blogg som heter hemmafrugan vettja. hahaha.

GODNATT PUSS

2008-10-09 @ 23:31:14
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0