Fjortiz-blooggzen

Hej gott folk. Nu är jag hemma i Upplands väsby och det känns underbart. Kom fram till centralstationen runt tre så ser jag ju längre fram jag kommer att kära Henna står där. Känns som vi sågs senast igår faktiskt, men vi har ju inte setts på säkert 6 veckor. Jag babblade liiiike heeell på tåget och sen på bussen. Tiden bara rann iväg, och jag bara satt och babblade om ditten och datten. Kändes skönt att bara få prata ut med någon som lyssnade. När jag kom hem kramade jag om alla, och sen ser jag min bror. Sen jag har kommit hem har han bara hållt på och följt efter mig och kramat mig, JUCKAT på mig, u name it! Det värsta ögonblicket i mitt liv, eller ja idag då, var när jag såg att oscars tjej HAR BLOGG. Vet ni vad? Det är det mest fjortis-aktiga jag sett sen Blondinbella bloggade 2005. Här är ett litet exempel på vad som står där på oscars tjejs blogg:

hahah.. kan man börja me att jag inte har pallat skriva i bloggen sista inlägget va nog i sommarlovet. aja whatever.
idah kväll va man hahah ute me phille, joanna, elin & aaron. då skulle vi mötas vid hemköp och då mötte vi några andra idioter,. asså säger inte vilka men inte alla va idioter men dom flesta. HAHAHAHA ni vet vilka ni är.
men skit samma. hahah aaron drog ner mina byxor *pinsamt* asså ute. hahah aalla typ såg min snygga aass. :S*NOT*
heheh, hade kul mer dom iaf :D


Vet inte vad jag ska säga mer. Om ni vill se mer av henne, gå in på http://fanvaso3t.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Alexandra

alla fyra (fille, johanna, elin och aaron) är 96;or så kan hon inte vara speciellt mycket äldre. och alla i den åldern skriver typ sådär :)

2008-10-18 @ 15:35:31
Postat av: Jennifer

Ja, hon är ju 96:a så.

2008-10-18 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0