Ett lite tragiskt inlägg

Hallå. Sorry att ni har behövt vänta på en uppdatering i två dagar. Det glädjer mig nu när  jag efter många om och men lyckas ta tag i mig själv och försöka skriva någonting vettigt för er att läsa. Idag så firar jag och min sambo 15 månader. Grattis till oss, kanske man ska säga. Tyvärr kan vi inte gå ut och titta på bio eller sådant nu när ekonomin krisar lite. De flesta vet vad jag gått igenom nu ett tag så det är inte så kul. Plus att jag är arbetslös fram till den 3 november som gör att det inte dyker uoo några stora summor med pengar på bankkontot. Då får man helt enkelt leva efter den värld vi lever i just nu. Blir väl en film eller två hemma med någonting lite extra, som inte ruinerar oss. Jag har börjat packa lite smått för min resa imorgon, men känner att jag inte alls har lust att packa. Är så less på alla kläder så jag spyr, men jag får allt vänta till december. Båda mina resväskor är sönder också så vet inte hur jag ska ta mig till. Just det, tre resväskor är sönder. Min turdag.

Gud, vad tragiskt mitt inlägg blev idag. Jag ska ju förfan till Stockholm imorgon! På fredag ska jag faktiskt på Idol, för första gången. Heidi, min kompis syster är tillsammans med Bagge så hon fixade platser till oss två. Mysigt! Sen så kommer jag vara i Stockholm en vecka framåt och försöka fundera ut vad jag vill. På fredag veckan därpå, ska jag med teresa mari o maja till göteborg (heeeeem). Det blir frääckt, som göteborgarna säger. Om ni vill boka en dejt med mig under min stockholmsvistelse är det bara att höra av sig. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman, klart att vi måste ses när du kommer till stockholm. Hör av dig! mitt nummer hittar du på face, puss!

2008-10-15 @ 23:03:20
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Heidi

jag ska dejta dig varje dag ;) hahaha

2008-10-16 @ 15:05:22
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0