Första dagen avklarad!

Hej folks. Jag har grymt ont i huvudet och känner mig lite förvirrad, men det funkar. Idag var första dagen på jobbet som för det mesta handlade om utbildning. Efter allting man skrivit och läst och hört idag känns det bra men som sagt så har det gett mig huvudvärk och förvirring. Känns som om man måste kunna så mycket och ska redan börja ringa samtal till kunder imorgon. Im lost! Måste läsa på mig en massa, men orkar inte. Får ta tag i det  och läsa, och imorgon på bussen så finns det ju också tid. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: T

Låter spännande! Jag hade också en massa information som jag fick ta in i början på jobbet, i tre veckor va utbildningen.. Höll på att explodera av överinformation men sen när man väl börjar jobba själv och lära sig så inser man att det inte var så svårt som man trodde :) Och du, ring mig nån dag. kram

2008-11-04 @ 07:14:35
Postat av: Kossie

hur gick dag två nu då? mest lär man sig när man väl sitter och säljer tycker jag! :)

2008-11-04 @ 22:33:52
Postat av: Heidi

hey vad hände med bloggen?

2008-11-16 @ 17:05:25
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0