schletet

Har varit rätt softa dagar, men ändå inte. Klev upp riktigt tidigt idag av anledningen att jag skulle jobba. Jobbade till fyra och därefter har jag pluggat lite och umgåtts med familjen. Har verkligen tänkt på att denna helg är nog den sista helgen jag kan umgås med dom "som en familj". När jag kommer på besök sen och när dom hälsar på lär det inte bli samma sak som just nu. Känns lite tomt, men samtidigt måste jag gå vidare i mitt liv. Kan inte lita på att mina föräldrar ska göra allting för mig utan nu måste jag börja bli vuxen!

Imorgon ska jag sova och städa och tagga till och njuta av att vara läxlös! Inte länge kvar snart. LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-05-31 @ 21:58:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0