Trötter

Oh gud vad jag är trött! Arbetsdagen igår gick bra, men när jag väl satte mig kunde jag likaväl ha somnat. De frågade mig om ja ville lära mig lite andra saker och sånt tackar man inte nej till. Jag trodde iallafall att två kunder skulle sno mitt armband jag hade på mig. De frågade jättemycket om det och var jäätteskumma!

"Vad bra att ni tycker det är fiiint"
"Det vet man aldrig....."

Ursch, dom var läskiga! Idag jobbar jag mer, men är ledig fram till lördag. Ska ju på endagsfestival och sånt, så hade inte haft tid till det ändå. Adjö så länge.

Kommentarer
Postat av: José

Juan du får fan inte tycka mer om ditt nya coop än rotan! då blir jag besviken på dig :(

vrkar iaf som du har det bra där nere! saknar dig i kassan! pöözz

2008-06-25 @ 19:58:48
Postat av: Jennifer

Nej jag tycker inte om avenyn mer än rotan. rotan in my heart! saknar dig med. pözz

2008-06-26 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0