start på vuxenlivet

Vet ni vad jag kom på idag? Idag är min nya dag på mitt riktiga vuxenliv. Jag ska jobba på nya jobbet idag och jag är lite nervös. Inte för att jag inte kommer att klara det, utan nu måste jag börja om från början med att lära känna alla. Känner mig inte riktigt på topp för att vara ubersocial idag. När jag samtidigt känner denna lilla nervositet slutar jag också 23.15 ikväll och jag ska ta mig hem. Lär väl komma hem halv 1 inatt, om man ska lita på västtrafik. Kul? nou.


Coop ligger på avenyn, som ligger mitt i centrum. En dröm! Där det står Konsum
ska det stå coop eftersom det är en gammal bild. Den har även en ekologisk butik med ett
litet café som inte finns med på bilden.

Kommentarer
Postat av: Louise Åström

Hallå gumman!

Kul att se lite bilder från lägenheten.Skall gå in sen och se hur ni fått det. Hoppas att det gick bra på nya jobbet och att det gick bra att ta sej hem, du skulle ha en cykel. Vi hörs mer sen.



Kramar i massor från mormor.

2008-06-16 @ 13:40:54
Postat av: henniii

Lycka till bebis, det kommer nog gå bra! :) Saknar dig <3

2008-06-16 @ 20:25:02
Postat av: Jennifer

Hej mormor!

Det gick bra på jobbet och fick skjuts av en jobbarkompis.

Henns, det gick bra! miss u

2008-06-17 @ 09:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0