Smygstart

Nu kommer några efterlängtade bilder. Ni får bara se några, eftersom ikväll ska det fixas och donas mer! Bilderna är dock mycket suddiga, eftersom jag tagit bilderna med mobilen.


Det här är fixat! Soffor och vardagsrumsbord. Tyvärr är kuddarna lite
småstökiga, eftersom vi letade efter mina pengar som vi till slut hittade!


Det här är våran nya 40 tums tv! Vi ska få våran tv-bänk ikväll sen!
Och tvn är MYCKET snyggare i verkligheten och större!


Där står sängen i nuläget, men den ska flyttas till sovalkoven ikväll. Den är dock
för stor, men vi ska köpa en mindre snart! Här ska det även stå ett matbord och
mot väggen en bokhylla!


The kitcheeen! Vi fick upp gardiner igår kväll också som inte är med på bilden.
Stolen och flaskorna på fönsterbrädan ska kastas och disken är undanplockad haha!
Våra fina blomtapeter och det fina borden ska tyvärr bort. Det var ju sååå fint....


Där ska sängen vara i våran sovalkov! Vi får bara plats med en 120 säng, men jag
hade ju en 120 säng och den räckte gott och väl till oss så det ska vi klara oss på. Nu
står mina kläder i sovalkoven eftersom jag måste ha en byrå och lägga in kläderna i, som
ska fixas ikväll!


Badrummet glömde jag bort totalt, men bilder kommer upp ikväll eller imorgon. Beror på hur bilderna
blir!

Kommentarer
Postat av: Katta

pax för att slagga i stora soffan när jag kommer och hälsar på! ;)

Skitfint tjejen!

2008-06-11 @ 15:13:30
URL: http://katatarina.blogspot.com
Postat av: Sara

AAAH SHIT! :D Jag vill också!! :D Helt lovely!

2008-06-11 @ 15:22:51
URL: http://saraharjunen.blogg.se/
Postat av: Isä

Tulee tosi hieno teidän asunnosta,älä unohda siivota ...Hahaa

2008-06-11 @ 19:06:06
Postat av: Jennifer

Thanks girls!

No toivottavasti me siivomme! :D

2008-06-12 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0