Full fart

Hallojsan. Igår efter att vi varit hemma hos Emils mamma åkte vi in till stan och satte oss på en krog, pc hette den tror jag. Det var billig öl, 25 kr!! Dit ska jag gå och föra sen när tjejerna kommer till Göteborg. Sen så gick vi på bio. Lite ångest fick jag eftersom sex and the city hade premiär precis samma tid som våran film skulle gå och det var PRECIS DÖRREN NÄRMAST OCKSÅ. Där satt en massa vackra och söta tjejer med jättesnygga kläder och skulle in och se min drömfilm när jag står där bredvid och ska gå till en helt annan sal. Jaja, vi såg filmen 21 och den var faktiskt bra! Jag ville egentligen inte se den, men den var sevärd! Jag ska tvinga med mig emil nu i veckan och se sex-filmen. Han lovade mig det eftersom jag såg filmen han ville se.

Idag var jag och handlade presenter till Emil, eftersom han blir tjuugo imorgon. Stora killen blir han! Sen tänkte jag att "ja vafan, baka tårta ska jag också göra". Jag gick och köpte ingredienser och satte mig. Emil hjälpte mig att vispa grädden, eftersom vi inte hade visp. Det tog en jäädrans lång tid att vispa, men nu är tårtan klar! Vi har också städat hela lägenheten, för att hans mamma och familjen kommer och då måste det vara fiiiint!
Nu ska vi se på film tror jag och dricka lite av den goda ramlösan - granatäpple. Den absolut godaste! Vårat vatten smakar piss så vi måste köpa hem loka eller ramlösa.

JUSTE. Imorgon börjar jag jobbet klockan 07.00. Ska peppa lite inför morgondagen. Har inte behövt bege mig såå tidigt sen jag vet inte? Plus att den här kommande veckan kommer bli bäst. So long!


Ursäkta mängen av allt godis, men Emil ville ha det så. Godisgris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar heffiner baka tåårta och allt;D

2008-06-22 @ 20:37:39
Postat av: HEFFNER

jag vet juhanna, jag har blivit värsta hemmafrugan! men vet ju inte än om tårtan är god så, det återstår att se!

2008-06-22 @ 22:16:05
Postat av: Sara

Mokko! Börjar bli husfru nu? :D

2008-06-22 @ 22:18:27
URL: http://saraharjunen.blogg.se/
Postat av: Mokko

Jag börjar bli husfru ja!

Tårtan var jättegod också! Så nöjd :D

2008-06-24 @ 07:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0