Första dagen avklarad!

Då var första dagen på jobbet slut igår. I början var det lite nervöst, men sen kom jag in i det och det gick jättebra! Jobbade med några jätte trevliga tjejer som gjorde dagen extrarolig. Fick dessutm skjuts hem, så istället kom jag hem halv 12 istället för halv 1 om jag hade tagit bussen.
Idag ska jag jobba igen från halv 12 till 5. Känns skönt att sluta vid den tiden så jag kan umgås lite med E också. Vi sågs ju inte igår och det kändes wicky, speciellt när det kommer finnas dagar då vi inte syns alls. Jag gjorde ett misstag igår också. Vet inte hur alla andra har den regeln, men man får inte ha på sig stora smycken. Jag hade på mig största örhängena någonsin. Stora påfåglar. Jag ska aldrig mer ha på mig dom på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Roligt att det gick bra på jobbet igår,det var snygga stolar, sofforna okså samt eran nya "lilla" TV.Det skall bli kul att se fortsättningen på lägenheten.



Kramizar mormor

2008-06-17 @ 11:59:06
Postat av: Jennifer

Ja, det gick bra idag med på jobbet :D

Javisst, lilla och lilla tv ;)

ja men kom föfan och hälsa på i sommar! blir besviken annars. pussar!!

2008-06-17 @ 19:26:33
Postat av: Louise

Vill bara önska en trevlig Midsommar



Kramizar mormor

2008-06-19 @ 12:00:42
Postat av: Jennifer

Jag önskar dig en trevlig midsommar också!

Hur ska ni fira den?

2008-06-19 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0