Hata sj!

Haloj. Nu har inte jag skrivit på några dagar. Senast jag skrev var jag i Stockholm och då skulle vi precis kolla på en film. Tyvärr kom jag på att efter att ha sett några minuter av filmen så insåg jag att jag redan hade sett den. Kul? Nej!  Men det var bara att kolla efttersom två av tjejerna inte hade sett den. Filmen var dålig och en besvikelse. I Stockholm var vi också och shoppade lite och jag fyndade riktigt bra saker! Fick mina drömvagabondskor till ett jättebra pris. Är så glad. Jag fick dock skavsår efter några meter men det fixar sig.
 
När jag skulle åka hem valde jag att åka med x2000 eftersom det tar fortare än vanliga tåget. Tåget skulle gå 18.10 ocn när kllockan var 18.20 och jag insåg att vi inte åkt än blev jag lite bekymrad. Sen säger någon i högtalaren att tåget är sönder!!! och att vi ska ta ett annat som kommer in ujngefär vid 7 tiden. Då fick man gå ut och vänta i 40 minut tills t andra tåget skulle komma in. Tog det bara 40 minuter? Nej!! Det tog fan en timme. Så då var tåget försenat EN TIMME OCH 30 MINUTER. Inte nog med det, tåget tog inte 3 timmar som det skulle utan närmare bestämt 4 timmar!!!! Jag hade lika gärna kunnat åka vanligt tåg och betalat billigare. Då hade jag kommit hem tidigare till och med. Som tur är har man en mamma som är bra på att klaga och sånt, så hon gick in på sj's hemsida så att jag ska få pengarna tillbaka.

Sedan i tisdag har jag jobbat, Först 10-20 och sen 12-20. De där tio timmarna var en pina, men idag jobbar jag bara 6 timmar. När jag jobbade på forum o det var 6 timmar var det lökigt, men nu när det är 6 timmar är det en dröm. Konstigt va? Ja, jag ska jobba idag lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag och på SÖNDAG NÄSTA VECKA har jag vilodag. Jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: henniii

åh stackare :(:(:( I feel for you! <3

2008-07-25 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0