Hata min dator

Haloj. Just nu känner jag ett litet (eller ett väldigt stort) hat mot vissa saker, tex min dator. Skärmen är kolsvart. Vet inte vad jag har gjort eller vad som är fel, utan varje gång jag sätter på datorn så är bara skärmen svart. Ingenting händer liksom, så varje gång jag jobbar sitter jag vid datorn som ett jävla fån. Hur datanörd är inte jag på en skala?

Min mamma skickade ju någonting till sj, och nu såg jag på min mejl att jag fått 304 kr till en resa. Härligt att man får ut någonting av allting! De här dagarna är också extremt sega, i o med att jag jobbar hela tiden. Idag var vi och handlade mat också. Jag gjorde min mammas favorit, hennes äckligt goda potatismos och vet ni vad? Min blev också sådär äckligt god som hennes är. Jag är rena rama kocken ju!

Kommentarer
Postat av: henniii

Hmm vad konstigt, undra vad det kan vara för fel på den :/ Vad bra att du fick pengar tillbaka iaf! :)Åh grattis babe ;)

2008-07-27 @ 21:46:45
Postat av: T

Hahaa, det är bra med mammor som är lite hårda :D

2008-07-28 @ 11:19:33
Postat av: Jennifer

Ja fuck den!

TACKAR! :D

2008-07-28 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0